SBU logo

Efterfest efter Vårregattan 30/5

2026-05-18

Hej alla medlemmar!

Vi vill informera om att efter Vårregattan den 30/5 kommer det att arrangeras en efterfest på Karön.

Alla deltagare och medlemmar är varmt välkomna att fortsätta kvällen där efter seglingarna. På Karön anordnas det både liveunderhållning och grillbuffé.

Vi hoppas på en härlig seglingsdag och en trevlig kväll tillsammans! Se bilaga för mer information.

Länk till att köpa biljett: https://www.nortic.se/ticket/event/81608

Ha en fortsatt fin dag!

 

Mvh

Melody Harestad

RSS Kansli