Information angående stöld på Angelskog
Hej alla medlemmar!
Vi vill informera om att två medlemmar tyvärr har drabbats av stöld på Angelskog. Det gäller två drev som har stulits från två utombordare. Vi rekommenderar därför samtliga medlemmar att snarast möjligt se över sina båtar och kontrollera att allt är i ordning.
Vi undersöker nu händelsen och de berörda medlemmarna kommer att upprätta en polisanmälan.
Om någon har gjort iakttagelser eller har information som kan vara av betydelse i ärendet är ni välkomna att kontakta kansliet.
Vi önskar er alla en fin helg!
Mvh
Melody Harestad
RSS Kansli