SBU logo

Stängt kansli 1 maj och 4 maj

2026-05-11

Hej alla medlemmar!

Kansliet på Angelskog är stängt den 1 maj samt den 4 maj på grund av utlandsresa.

Det går fortfarande bra att nå mig via mail och telefon under dessa dagar, men jag finns inte på plats i Angelskog.

Tack för er förståelse, och ha en fortsatt fin dag!

 

Mvh

Melody Harestad

RSS Kansli